VEELGESTELDE VRAGEN

BETALINGEN

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Hassing Parts? Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Paypal, Mister Cash & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en de ING.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt? Betalingen worden direct verwerkt. iDeal en Paypal betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Hassing Parts.

Kan ik op factuur betalen?
 Nee.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
 Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

 

VERZENDINGEN

Wat kost de verzending?
 Binnen Nederland tot 10kg wordt er €10,00 in rekening gebracht en bij producten tussen 10kg-30kg €12,50. Verzendingen buiten Nederland graag even contact opnemen met onze Klantenservice bereikbaar op +316 15 40 16 97.

Hoelang duurt de verzending?
 Bestellingen uiterlijk voor 15:00 uur geplaatst worden dezelfde dag verzonden.

Ik woon in België of in Duitsland, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
  PostNL.

Kan ik mijn bestelling op een postadres laten bezorgen? Nee.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
 Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. 

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
 Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

 

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retour sturen? Nee.


 

BESTELLINGEN

Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW? Ja, alle prijzen van onze producten in de webshop zijn inclusief BTW.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen? Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling na betaling zelf afhalen? Ja, het is mogelijk om uw bestelling na betaling af te halen bij onze vestiging aan Pottenbakkerstraat 18 te Ridderkerk. 

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox? De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@hassingparts.nl.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@hassingparts.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2022 Hassing Parts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel